ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی کردستان در سطح ملی و فراملی معرفی شود
کد خبر: 4048688
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
مدیرکل میراث فرهنگی کردستان:

ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی کردستان در سطح ملی و فراملی معرفی شود

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، خواستار معرفی ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی کردستان در سطح ملی و فراملی شد.

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی با مدیرکل صدا و سیمای کردستان

به‌گزارش ایکنا از کردستان، یعقوب گویلیان، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان امروز، 22 فروردین‌ماه در نشست با مدیرکل صداوسیمای کردستان، اظهار کرد: پس از دو سال رکود صنعت گردشگری به‌ دلیل شیوع ویروس کرونا، خوشبختانه در ایام تعطیلات امسال شاهد حجم عظیمی از گردشگر نوروزی به استان بودیم.

وی این حجم از مسافر را مرهون تلاش و همدلی همگانی دانست و افزود: استان کردستان دارای جاذبه‌های بی‌شمار طبیعی و تاریخی است که بهره‌گیری از این ظرفیت‌های بی‌نظیر جز با اطلاع‌رسانی و معرفی آن میسر نیست.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: رسانه استانی می‌تواند در تولید برنامه‌های مختلف خود از این ظرفیت‌ها در هر سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استفاده و آنها را معرفی کند.

وی با بیان اینکه اهتمام رسانه ملی در معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کردستان قابل تقدیر است، یادآور شد: امیدواریم همواره با استفاده از این ظرفیت‌ بتوانیم در راستای رونق صنعت گردشگری استان گام‌‎های مثبتی برداریم.

رسانه استانی توجه ویژه‌ای به معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های کردستان دارد

جعفر عبدالملکی، مدیرکل صداوسیمای استان کردستان در این نشست اظهار کرد: رسانه استانی توجه ویژه‌ای در معرفی و به تصویر کشیدن هرچه بهتر توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری کردستان دارد.

وی افزود: ظرفیت‌های بی نظیر کردستان و اقدام‌های ارزنده دولت و در کنار آن مهمان‌نوازی مردم استان باعث شده بود تا خوشبختانه امسال شاهد حضور گسترده مسافران و گردشگران به استان باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان یادآور شد: موضوع معرفی جاذبه‌های گردشگری کردستان همواره در صدا‌و‌سیمای مرکز استان به ‌صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است و اکنون نیز همچون گذشته در راستای معرفی این قابلیت‌ها در سطح ملی و بین‌المللی و هم‌افزایی در راستای تحقق شعار سال، اقدام‎های مؤثری انجام می‌دهد.

انتهای پیام
captcha