محفل انس با قرآن نیروهای مسلح کازرون برگزار شد
کد خبر: 4047705
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

محفل انس با قرآن نیروهای مسلح کازرون برگزار شد

همزمان با ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن نیروهای مسلح شهرستان کازرون با حضور جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و علما در این شهرستان برگزار شد.

محفل انس با قرآن، نیروهای مسلح کازرون به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن نیروهای مسلح شهرستان کازرون امروز، 19 فروردین با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده‌هان یگان‌ها و نیروهای نظامی و شماری از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در حسینه سیدالشهدا(ع) این شهر برگزار شد.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کازرون در این محفل نورانی بیان کرد: عمل به قرآن راه نجات بشر و جلوگیری از انحراف است.

وی افزود: انس با قرآن کریم دارای آثار و برکات فراوان است و به این فریضه مهم باید توجه شود و افتخار داریم با با هماهنگی با مجموعه‌های فرماندهی و دفاتر نمایندگی و عقیدتی سیاسی در سطح نیروهای مسلح برنامه‌های در خور شان انجام دهیم.

توکل، قرآن را راه نجات و جلوگیری از انحراف توصیف و تأکید کرد: هر کس با قرآن انس بگیرد همواره در مسیر راست حرکت می‌کند.

وی گفت: برنامه محفل انس با قرآن نیروهای مسلح در شهرستان کازرون همزمان با ماه مبارک رمضان با  حضور قاریان و سخنرانان برجسته شهرستان همراه با برگزاری مسابقات برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون در پایان هدف از برگزاری محافل انس با قرآن در سطح یگان‌های نیروهای مسلح در سطح شهرستان کازرون را ایجاد وحدت و ارتباط و برادری هرچه بهتر و قوی‌تر در مأموریت‌ها و برنامه‌ها نام برد.

یادآور می‌شود، در پایان این محفل نورانی به قید قرعه به 10 نفر از شرکت کنندگان در دو مسابقه برگزار شده هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha