۱۶۶۵ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان اردبیل انجام یافت
کد خبر: 4047444
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

۱۶۶۵ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان اردبیل انجام یافت

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل، از انجام ۱۶۶۵ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری در طول تعطیلات عید نوروز خبر داد.

گردشگریبه گزارش ایکنا از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل، ۱۷ فروردین‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: در طول تعطیلات عید نوروز 1401 تعداد 1665 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان اردبیل توسط اکیپ‌های نظارتی اداره کل میراث‌فرهنگی با همراهی سایر دستگاه‌ها استانی انجام شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل، افزود: با توجه به اینکه بعد از دو سال کرونایی جهش قابل توجهی در تعداد گردشگران ورودی به استان وجود داشت، تعداد بازدید‌های نظارتی هم نسبت به سال‌های قبل افزایش پیدا کرد.

به گفته وی، 11 مورد شکایت توسط مسافران در طول تعطیلات ثبت شده بود که از این میزان شش مورد تکراری یا غیرمرتبط بودند و به 5 مورد توسط اداره کل رسیدگی شد.

فرشی، با اشاره به حضور گردشگران خارجی در طول تعطیلات نوروزی در استان، گفت: با تلاش‌هایی که در زمینه توسعه گردشگری استان در سال‌های گذشته انجام شد امسال شاهد افزایش ماندگاری مسافران از یک روز به سه روز در استان بودیم که امر بسیار مهمی است و در کنار آن توانستیم گردشگران خارجی را از کشورهایی مثل هلند و چین برای حضور در استان جذب کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: استقبال از قطب‌های جدید گردشگری در استان مثل پل معلق شیشه‌ای هیر نشان دهنده تاثیرگذاری تلاش‌های اداره کل برای افزایش جاذبه‌های گردشگری در چند سال گذشته است.

انتهای پیام
captcha