برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن ویژه دانشجویان علوم پزشکی گلستان
کد خبر: 4046992
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن ویژه دانشجویان علوم پزشکی گلستان

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی‌ گلستان از اعلام برنامه‌های قرآنی این دانشگاه در ماه رمضان ویژه دانشجویان خبر داد و گفت: مراسم جزءخوانی و ختم گروهی قرآن به صورت مجازی در سایت مفدا برگزار می‌شود.

جز خوانی قران به صورت مجازی ویژه دانشجویانمحمداحمدی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشگی گلستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان از برنامه‌های قرآنی این دانشگاه در ایام ماه مبارک رمضان برای دانشجویان خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشگی گلستان در حوزه قرآن و عترت جزو دانشگاه‌های برتر است و این فعالیت‌ها در ماه مبارک به اوج خود می‌رسد.

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی‌ گلستان ضمن تأکید بر تأثیر برنامه‌های قرآنی در تربیت دانشجویان، تصریح کرد: محور برنامه‌ها در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی بر بستر قرآن و عترت نهادینه شده است.

احمدی مهم‌ترین اولویت‌ را پرداختن به قرآن و اجرای برنامه‌های معارفی برای آشنا ساختن هر چه بیشتر آحاد مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان با آموزه‌ها و مفاهیم بلند کلام وحی دانست و گفت: اعتلای فرهنگ قرآنی و نشر و گسترش آموزه‌ها و مفاهیم عالی قرآنی موجب سعادت و پیشرفت جامعه اسلامی می‌شود.

وی، برگزاری مراسم محفل اُنس با قرآن با حضور قاریان برجسته و ممتاز استانی، برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن به صورت مجازی‌ در سایت مفدا گلستان، برگزاری جلسات تفسیر سور منتخب قرآن کریم، بیان احکام و مسائل شرعی، بیان حکمت‌های نهج‌البلاغه و مسابقات قرآنی به صورت مجازی و آنلاین توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه از برنامه‌های این دانشگاه در ایام ماه رمضان برشمرد.

انتهای پیام
captcha