​پویش سراسری «ستاره‌های زمین» با هدف ترویج مفاهیم قرآن‌کریم اجرا می‌شود
کد خبر: 4046954
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

​پویش سراسری «ستاره‌های زمین» با هدف ترویج مفاهیم قرآن‌کریم اجرا می‌شود

معاون فرهنگی و قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: پویش سراسری «ستاره‌های زمین» با هدف ترویج مفاهیم و جمع‌خوانی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در استان اردبیل اجرا می‌شود.

مهدی طاهری فرهنگ و ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون فرهنگی و قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۱۶ فروردین‌ماه، از اجرای پویش سراسری «ستاره‌های زمین» با هدف ترویج مفاهیم و جمع‌خوانی قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: پویش سراسری «ستاره‌های زمین» با هدف ترویج مفاهیم و جمع‌خوانی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در استان اردبیل اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: دعوت عموم مردم به جمع‌خوانی قرآن کریم به ویژه در بین اعضای خانواده‌ها از مهمترین اهداف این پویش است.

طاهری ادامه داد: علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح قرآنی می‌توانند به آدرس اینترنتی setare114.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

این مقام مسئول، عنوان کرد: هدف از این پویش عمل به آیه قرآنی «فَاقْرَءُوا مَا تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ»، تغییر در سبک زندگی به منظور افزایش قرآن خوانی جمعی در سطح جامعه و تسهیل و توسعه آن است.

معاون فرهنگی و قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، افزود: از همه آحاد جامعه دعوت می‌شود برای افزایش جمع‌خوانی قرآن کریم در سطح جامعه در این پویش سراسری مشارکت داشته باشند تا شاهد نورانیت بیشتر در زندگی روزمره خود در سایه قرآن کریم باشیم.

وی اعلام کرد: قرآن کریم کتاب هدایتگر برای همه انسان‌ها است و بایستی این کتاب چراغ راه زندگی امروز به ویژه برای نوجوانان و جوانان باشد.

طاهری بیان کرد: این طرح با مشارکت جوامع قرآنی عصر و دبیرخانه جلسات خانگی قرآن کریم با همکاری معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و کارگروه قرآنی قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا(س) اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha