آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه کشوری
کد خبر: 4046691
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴

آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه کشوری

معاون فرهنگی و قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: ثبت‌نام دوره تربیت مربی مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه کشوری ویژه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و اردبیل به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورمبین اردبیل آغاز شد.

مهدی طاهری معاون فرهنگ و ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون فرهنگی و قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۱۵ فروردین‌ماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: ثبت‌نام دوره تربیت مربی مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه کشوری ویژه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و اردبیل به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورمبین اردبیل آغاز شد.

معاون فرهنگی و قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: علاقه‌مندان به مربی‌گری در حوزه قرآن می‌توانند با حضور در این دوره به صورت مجازی شرکت کنند.

وی ادامه داد: داشتن حداقل سن 23 سال و حداکثر 45 سال و مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته‌های معارف و مرتبط یا مدرک سطح دو حوزوی جزو شرایط ثبت‌نام است.

طاهری اضافه کرد: شرکت‌کنندگان تا 20 فروردین ماه امسال، فرصت دارند تا از طریق «سامانه جامع مدیریت امور قرآنی حمد» به نشانی اینترنتی https://qia.ir/nationalCourses.php در این دوره ثبت‌نام کنند و برای اطلاع از شرایط این دوره با شماره 09381290705 تماس بگیرند و یا از طریق شبکه اجتماعی واتساپ سوالات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام
captcha