خدمت‌رسانی ۳۰ گروه جهادی دانشجویی در روستا‌های دامغان
کد خبر: 4045684
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

خدمت‌رسانی ۳۰ گروه جهادی دانشجویی در روستا‌های دامغان

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه ۳۰ گروه جهادی دانشجویی در روستاهای دامغان مشغول به کار هستند، گفت: ۱۵ گروه جهادی محله محور نیز در این منطقه حضور دارند.

خدمت‌رسانی 30 گروه جهادی دانشجویی در روستاهای دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان، عصر روز گذشته، 9 فروردین در بازدید از اردوهای جهادی جنوب دامغان با بیان اینکه این اردوی جهادی در روستای کوه زر دیگر روستای محروم منطقه جنوب دامغان استقرار دارند، گفت: ۳۰ گروه جهادی دانشجویی در این روستا به خدمت رسانی مشغول هستند.

وی با بیان اینکه ۱۵ گروه جهادی محله محور نیز در کوه سر حضور دارند، اظهار کرد: ۱۰ گروه جهادی طلاب در روستاهای جنوب شهرستان دامغان حاضر هستند.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه آبرسانی، عمرانی، پزشکی، واکسیناسیون از جمله خدماتی است که این گروه‌ها می‌دهند، متذکر شد: از توان و ظرفیت برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در مناطق محروم استفاده خواهد شد.

دامغانی با بیان اینکه حضور دانشجویان جهادگر در این مناطق باعث ایجاد انگیزه بیشتر در روستاییان می‌شود، متذکر شد: این اردوها در قالب طرح خدمت بهاری طی ایام نوروزی به روستاییان ارائه می‌شود.

تقی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز با بیان اینکه عملیات اجرایی آبرسانی به هفت روستای محروم شهرستان آغاز شد، گفت: قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان کار آبرسانی به ۵۲ روستای استان را در دستور کار دارد.

انتهای پیام
captcha