آغاز جشنواره فیلم و عکس جهادی «بهار خدمت» در فارس
کد خبر: 4045511
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

آغاز جشنواره فیلم و عکس جهادی «بهار خدمت» در فارس

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس از آغاز به‌کار جشنواره فیلم و عکس «بهار خدمت» ویژه اردوهای جهادی همزمان با ایام نوروز خبر داد.

اسماعیل قزلسفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس به گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزلسفلی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس، امروز، 9 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره فرهنگی رسانه‌ای فیلم و عکس جهادی با عنوان «بهار خدمت» ویژه اردوهای جهادی نوروز 1401 برگزار می‌شود.

وی، مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا 20 فروردین‌ماه جاری اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان و هنرمندان جهادگر می‌توانند در قالب عکس، کلیپ(فیلم کوتاه، کلیپ طنز و...) طراحی و پوستر گفتمان‌سازی جهادی در موضوعات خدمات‌رسانی عمومی، سلامت و بهداشت، اقتصاد و اشتغال، فرهنگی و تربیتی و همچنین عمرانی و محرومیت‌زایی ارسال کنند.

قزلسفلی، هدف از برگزاری این جشنواره را کمک به گفتمان‌سازی کار جهادی اعلام کرد و گفت: ترویج فرهنگ کار جهادی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در بین آحاد جامعه و به‌ویژه جوانان از انتظارات ما جهت برگزاری این جشنواره است و همچنین امیدواریم استقبال جهادگران این طرح فرهنگی و رسانه‌ای باعث تقویت مهارت رسانه‌ای آن‌ها شود و یک رقابت زیبا برای ثبت لحظه‌های ناب خدمت‌رسانی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان فارس در طول تعطیلات نوروز باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس یادآور شد: جشنواره مذکور با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار خواهد شد

صابر درخشان، دبیر اجرایی جشنواره فیلم و عکس جهادی «بهار خدمت» نیز در خصوص نحوه چگونی ارسال آثار هنرمندان گفت: کلیپ‌های ارسالی باید حداقل یک دقیقه و حداکثر 4 دقیقه باشد و عکس‌های ارسالی نیز دارای کیفیت مطلوب چاپ باشد و در ابعاد A3 و dpi300  باشد و از طریق شماره 09164159368 و از طریق شبکه‌های اجتماعی سروش و واتساپ می‌توانند آثارخود را ارسال فرمایند.

وی تصریح کرد: جوایزی نیز در هر بخش برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است و به نفر اول تا سوم به ترتیب جوایز 500 تا 300 هزار تومانی اهدا خواهد شد و از همه جهادگران فعال در حوزه خدمات‌رسانی دعوت به عمل می‌آید تا در این جشنواره فرهنگی و هنری مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام
captcha