کردستان؛ از مقصدهای مهم گردشگری در غرب کشور
کد خبر: 4044492
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

کردستان؛ از مقصدهای مهم گردشگری در غرب کشور

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: کردستان یکی از مقصدهای مهم گردشگری در غرب کشور است. فرهنگ بسیار غنی در این استان وجود دارد که باید بیش از پیش به کشور و جهان معرفی شود.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

به‌ گزارش ایکنا از کردستان، جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، به‌‌منظور رصد اقدامات و فعالیت‌های متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان امروز، یکم فروردین‌ماه وارد استان کردستان شد.

وی در بدو ورود به استان کردستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کردستان با داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی و پتانسیل‌های موجود و ظرفیت‌های مناسب، یکی از مقصدهای مهم گردشگری در غرب کشور است.

واحدی افزود: این استان همواره یکی از استان‌های مورد توجه و تأکید آقای ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور بوده و بر همین اساس این وزارتخانه در تلاش است تا سه حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان کردستان را توسعه دهد.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیار غنی در کردستان وجود دارد که باید بیش از پیش به کشور و جهان معرفی شود، یادآور شد: آماده همکاری با تمامی بخش‌های خصوصی و دولتی برای توسعه همه جانبه در این استان هستیم.

انتهای پیام
captcha