نصب بنرهای امر به‌ معروف در بوستان‌های قم
کد خبر: 4044488
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

نصب بنرهای امر به‌ معروف در بوستان‌های قم

همزمان با ایام نوروز از سوی اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، بنرهای مختلف امر به‌ معروف و نهی از منکر در حوزه‌های مختلف حجاب و عفاف، بنرهای ترویجی و… در سطح شهر و بوستان‌های مهم و استراحتگاه‌های مسافران و زائران شهر قم اکران شده است.

نصب بنرهای نوروزی در بوستان‌های قمبه گزارش ایکنا از قم، شهر قم در ایام نوروز امسال برخلاف دو سال گذشته که با کرونا و حجم پایین مسافرت‌ها روبرو بود، در سال جاری شاهد حجم بالای ورود مسافران و زائران به شهر است که همزمانی جشن‌های نیمه شعبان و ایام نوروز سبب برنامه‌ریزی‌های گسترده مدیریت شهری برای این روزها شده است.

یکی از اقدامات مهم ذیل کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، فضاسازی شهری متناسب با ایام نوروز بر اساس پویش #سین اول سلام بود که در این راستا دو هزار و 500 مترمربع در قالب بنرهای پرتابل، آویز، عرشه پل، استرابورد و عرشه پل بام عوارضی قم ـ تهران و بیلبوردهای ورودی به شهر قم این فضاسازی نوروزی صورت گرفته است.

در کنار اکران بنرهای نوروزی از سوی اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، بنرهای مختلف امر به‌ معروف و نهی از منکر در حوزه‌های مختلف حجاب و عفاف، بنرهای ترویجی و… نیز در سطح شهر و بوستان‌های مهم و استراحتگاه‌های مسافران و زائران اکران شده است.

انتهای پیام
captcha