اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای تامین تجهیزات ادوات کشاورزی
کد خبر: 4043946
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای تامین تجهیزات ادوات کشاورزی

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: 10 هزار میلیارد تومان برای تجهیزسازی ادوات کشاورزی در سراسر کشور و 3 هزار میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای دورافتاده در نظر گرفته شده است.

غنی نظری خانقاه مجلسسیدغنی نظری‌خانقاه، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: بررسی مشکلات و مسائل مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر با جدیت پیگیری می‌شود تا بتوانیم مشکلات روستاهایی که حتی 6 خانوار هستند را برطرف کنیم چرا که بهبود کم و کیف شرایط روستاهای استان را بهبود بخشیم.

وی بیان کرد: بررسی و پیگیری مشکلات مردم یکی از اولویت‌های اساسی و مهم است که درصدد هستیم به عنوان فرصت ارزشمندی برای استان اردبیل و شهرستان خلخال با تخصیص اعتبارات لازم به تمامی اهداف خود دست یابیم و امید می‌رود تلاش‌های انجام یافته می‌تواند ما را در رفع مشکلات موجود رفع می‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درصدد هستیم جاماندگان سهام عدالت را ساماندهی کرده و مشکلات افرادی که شامل این سهام هستند را محقق کنیم.

نظری‌خانقاه ادامه داد: اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای تجهیزسازی ادوات کشاورزی در سراسر کشور و 3 هزار میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای دورافتاده در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش‌های به عمل آمده بتوانیم فاصله با مشکلات اساسی مردم را کم‌تر کنیم چرا که شرایط اقتصادی مردم با مشکلات و مسائل مردم همخوانی ندارد و امید می‌رود به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

نظری خانقاه بیان کرد: مقابله با رانت‌خواران و احساس مسئولیت جمعی باید در مقابل کوچک شدن سفره مردم و جمع شدن سفره آنها حساس باشیم و در آستانه عید نوروز مشکلات مردم را به حداقل رسانده و به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم و برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدامات عملی انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha