آماده‌باش دستگاه‌های نظارتی اردبیل برای مقابله با گران‌فروشی
کد خبر: 4044538
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

آماده‌باش دستگاه‌های نظارتی اردبیل برای مقابله با گران‌فروشی

استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های نظارتی استان اردبیل در راستای مبارزه با گران‌فروشی و کم‌فروشی آماده‌باش هستند و با نظارت مستمر و مداوم درصدد هستند تا هیچ مشکلی از این بابت پیش نیاید.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، یکم فروردین‌ماه در سخنانی ضمن تبریک عید نوروز 1401، اظهار کرد: کنترل و نظارت ویژه بازار استان اردبیل در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی قرار گرفته و به همین منظور با در نظر گرفتن تعطیلات نوروزی و افزایش مسافران در استان به دنبال پیشگیری و جلوگیری در ارتباط با فعالیت افراد سودجو هستیم.

وی بیان کرد: نظارت‌ها در تمام حوزه‌ها با جدیت انجام می‌شود و به همین منظور برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای توزیع اقلام اساسی به هم‌استانی‌ها و مسافران هستیم.

استاندار اردبیل با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز گفت: در راستای تأمین اقلام مورد نیاز در ماه مبارک رمضان تمام دستگاه‌های اجرایی استان در راستای تهیه اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان اقدام کنند که مرغ و گوشت از این اقلام پرمصرف محسوب می‌شود و به همین منظور باید نسبت به تأمین گوشت سفید و قرمز مورد نیاز اقدام شود.

عاملی بیان کرد: تمام کشتارگاه‌های استان از یکم فروردین‌ماه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که مردم می‌توانند گوشت و مرغ خود را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تأمین کنند. در این زمینه نیز هیچ مشکلی وجود ندارد که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و تأمین نیاز مردم جزو اولویت‌های اساسی و مهم است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی نیز در راستای مبارزه با گران‌فروشی و کم‌فروشی آماده‌باش هستند و با نظارت مستمر و مداوم درصدد هستند تا هیچ مشکلی از این بابت پیش نیاید و مردم از این بابت هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

استاندار اردبیل با اشاره به شعار سال مبنی بر تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرینی نیز گفت: باید اهتمام و جدیت ما بر تحقق این اهداف طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باشد و با معطوف کردن برنامه‌ها در این محور بتوانیم استان را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha