جهاد تبیین واجب عینی برای همگان است
کد خبر: 4043192
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

جهاد تبیین واجب عینی برای همگان است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل جهاد تبیین را واجب عینی برای همگان دانست و گفت: همه مردم موظف و ملزم به ترویج جهاد تبیین در جامعه هستند تا در این خصوص افراد جامعه بویژه نوجوانان و جوانان را در زمینه دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های ایرانی، اسلامی آشنا کنند.

قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل،‌ ۲۴ اسفندماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تمام موارد را در زمینه اهمیت جهاد تبیین به روشنی بیان کردند، آنچه مهم است عمل به فرامین و تلاش برای رفع آسیب‌ها است.

وی، جهاد تبیین را واجب عینی برای همگان دانست و افزود: همه مردم موظف و ملزم به ترویج جهاد تبیین در جامعه هستند تا در این خصوص افراد جامعه بویژه نوجوانان و جوانان را در زمینه دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های ایرانی، اسلامی آشنا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، همچنین تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را ضرورت مهم جامعه کنونی ذکر و خاطرنشان کرد: بحث فرهنگی در راس امور کشور بوده و زمینه و بستر فعالیت‌های فرهنگی در بیانیه گام دوم انقلاب در کلام مقام معظم رهبری به وضوح بیان شده است.

جعفرزاده ادامه داد: بالاترین امر به معروف و نهی منکر ندای درونی و وجدان انسان است، ادارات آینه تمام نمای ارزش‌های اخلاقی در جامعه هستند و بایستی صداقت، عفت و پاکدامنی و تلاشگری در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از کارکنان ادارات آغاز شود و در سطح وسیعی از جامعه ترویج یابد.

وی، از آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برای ترویج جهاد تبیین در ادارات در بین کارکنان و نیروهای اداری در نهادهای مختلف خبر داد و گفت: همکاری همه‌جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام
captcha