عقب‌ماندگی‌های اردبیل با توسعه سرمایه‌گذاری برطرف شود
کد خبر: 4043053
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

عقب‌ماندگی‌های اردبیل با توسعه سرمایه‌گذاری برطرف شود

استاندار اردبیل گفت: ارتقای اقتصادی و شاخص‌های توسعه استان نیازمند اندیشه‌های تحول‌آفرین بوده که باید با رفع عقب‌ماندگی‌ها بتوانیم از سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و سودآور استفاده کنیم.

حامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، ۲۴ اسفندماه، در دیدار با مسئولان استان اردبیل، اظهار کرد: توزیع اعتبارات استان با تناسب ظرفیت هر شهرستان در دستور کار قرار گرفته است که در این زمینه به دنبال استفاده از شاخص‌های تحول‌آفرین هستیم تا بتوانیم در راستای توزیع مناسب اعتبارات به توانمندی‌ها و شاخص‌های توسعه‌ای دست یابیم.

وی بیان کرد: تکمیل زیرساخت‌های موجود برای توزیع اعتبارات و پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار است که به همین منظور عمران و آبادانی شهرها و روستاها در دستور کار قرار گرفته است که به همین منظور درصدد توسعه اقتصادی در استان هستیم که به عنوان ظرفیت بی‌نظیر حوزه گردشگری هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این زمینه امری لازم و ضروری است که به همین منظور اختصاص اعتبار برای تکمیل طرح مطالعاتی در استان هستیم تا با تامین آب شرب روستاها شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم که این مسئله به عنوان اولویت مهم و اساسی مطرح است.

عاملی اظهار کرد: سعی و تلاش ما بر این است تا با تامین منابع مورد نیاز مجتمع آبرسانی شهید سلیم‌زاده و شهید بنی‌هاشیم در مشگین‌شهر تکمیل می‌شود که درصدد هستیم اعتبارات خوبی از محل سفر رئیس‌جمهور به طرح‌های راهسازی اختصاص داده می‌شود که امیدواریم اجرای طرح هادی عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف مورد نظر امری لازم و ضروری است که امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم که درصدد هستیم پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی را تکمیل کنیم و اجرای پروژه‌ها را در استان به وضعیت مطلوب برسانیم.

عاملی گفت: برای ارتقای اقتصادی و شاخص‌های توسعه استان نیازمند اندیشه‌های تحول‌آفرین برای توسعه هستیم تا با رفع عقب‌ماندگی‌های استان بتوانیم از سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و سودآور برای استان اردبیل استفاده کنیم و برای توسعه حوزه‌های مختلف گام‌های اساسی و هدفمند برداریم که این موضوع جزو اولویت‌های اساسی است.

عاملی تصریح کرد: معیشت به وضعیت اقتصادی مردم جزو اولویت‌های مهم و اساسی است که در این زمینه تامین زیرساخت‌های برق، آب و گاز در دستور کار قرار گرفته که درصدد هستیم تا زیرساخت‌های لازم را برای توسعه سرمایه‌گذاری‌ها فراهم کنیم که این امری لازم و اساسی برای تحقق اهداف مورد نظر است.

انتهای پیام
captcha