گازبهای 25000 مشترک تحت پوشش سازمانهای حمایتی در اردبیل بخشوده شد
کد خبر: 4047181
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

گازبهای 25000 مشترک تحت پوشش سازمانهای حمایتی در اردبیل بخشوده شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل، از بخشودگی گازبهای 25000 مشترک تحت پوشش سازمانهای حمایتی در استان اردبیل خبر داد.

رایگان شدن گازبهای سازمانهای حمایتیبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل، ۱۷ فروردین‌ماه، از بخشودگی گازبهای 25000 مشترک تحت پوشش سازمانهای حمایتی در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: بر اساس اطلاعات واصله از کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل بهزیستی استان اردبیل، تاکنون قریب به 28000 مشترک گاز مشمول بند مذکور توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل بهزیستی به این شرکت معرفی شدند.

وی افزود: پس از بررسی اطلاعات و انجام اعتبار سنجی‌های لازم اطلاعات تعداد 25000 مشترک صحیح تشخیص داده شده و بخشودگی گازبهای آن‌ها از ابتدای سال 1400 در سقف الگوی مصرف در سیستم جامع مشترکین شرکت گاز اعمال شده که از این تعداد 2500 مشترک مربوط به مددجویان اداره کل بهزیستی و تعداد 22500 مشترک مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

این مقام مسئول، ادامه داد: شرکتهای گاز استانی براساس این قانون مکلف هستند ضمن دریافت اطلاعات خانوارهای محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور، تعرفه این مشترکان را در دامنه مصرف تعیین شده از ابتدای سال صفر محاسبه کنند.

وی گفت: کلیه اطلاعات دریافتی پایش شده و اطلاعات فاقد اعتبار جهت تصحیح به سازمانهای حمایتی مذکور ارسال شده و این شرکت آمادگی دارد تا در صورت دریافت اطلاعات تکمیلی مددجویان در اسرع زمان اقدامات لازم را جهت برخورداری این مشترکین عزیز از مزایای بند(ی) تبصره 8 قانون بودجه سال 1400 انجام دهد.

اسماعیلی، در ادامه به مددجویان مشمول بند مذکور توصیه نمود با صرفه جویی در مصرف گاز سقف الگوی مصرف را با توجه به اقلیم منطقه خود رعایت نمایند زیرا معافیت گازبهای مذکور در سقف سه پله اول مصرف اعمال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha