اجرای پروژه‌های عمرانی اردبیل در ایام عید تعطیل نمی‌شود
کد خبر: 4041888
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵

اجرای پروژه‌های عمرانی اردبیل در ایام عید تعطیل نمی‌شود

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل، گفت: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی تا بیستم فروردین ماه سال آینده تعطیل نمی شوند و باید از این ظرفیت استفاده کرده و رویکردهای مدیریتی را تقویت‌سازی کنیم.

کمال الدین میرجعفریان استانداری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل، ۱۹ اسفندماه، در جلسه شورای فنی استان اردبیل، اظهار کرد: دو هزار میلیارد تومان منابع نقد در مسیر توسعه و پیشرفت استان مهیا شده که از محل سفر رئیس‌جمهور به این محل اختصاص یافته است که انتظار داریم با تلاش‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

وی بیان کرد: تعلل برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در عدم جذب اعتبارات و به پایان رساندن طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم که نباید تعلل مدیران را قبول کنیم که قصور و کوتاهی قابل قبول نیست و باید در برابر افکار عمومی پاسخ‌گو باشیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

 معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تصمیم‌گیری در پروژه‌های عمرانی و زیربنایی امری لازم و ضروری است که این موضوع اجحاف در حق مردم و بیت‌المال است که مدیران به رغم هزینه‌های گزاف حاضر نیستند که در این جلسات حاضر شده و اشکالات و راهکارهای فنی در پیشبرد امور در نظر گرفته شود.

میرجعفریان تصریح کرد: اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها تا زمان اتمام و تکمیل برنامه‌ریزی شده که به همین منظور بهتر است مدیران از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و موانع موجود را برطرف کرده و شاهد جذب و تخصیص اعتبارات به شکل مطلوب باشیم و محرومیت استان امری آشکار و اساسی است.

وی اظهار کرد: احساس عقب‌ماندگی‌ها و محرومیت‌ها در جامعه محسوس است که در این زمینه اکثر شاخص‌های استان 50 درصد وضعیت پایین‌تر از میانگین کشوری است که باید برای حل مشکلات بیکاری جوانان این منطقه و جذب سرمایه‌گذاران تلاش و جدیت فراوان امری لازم و ضروری است تا بتوانیم به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنیم.

معاون استاندار اردبیل افزود: تا بیستم فروردین ماه سال آینده نباید اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی تعطیل شوند بلکه باید از این ظرفیت استفاده کنیم و در این زمینه رویکردهای مدیریتی را تقویت‌سازی کنیم.

انتهای پیام
captcha