سلامتی مردم در کنار سفرهای نوروزی مورد توجه جدی قرار گیرد
کد خبر: 4042566
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
عاملی:

سلامتی مردم در کنار سفرهای نوروزی مورد توجه جدی قرار گیرد

استاندار اردبیل، گفت: ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان اردبیل با همکاری ستاد کرونا به سلامتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام تعطیلات نوروز 1401 تأکید ویژه دارد.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، 21 اسفندماه، در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر استان با ستاد کرونا در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ افزایش سفرهای نوروزی در ایام تعطیلات نوروز 1401 توجه ویژه و جدی به بحث سلامتی مردم در کنار سفر ضروری است، بنابراین جلسه مشترک ستاد خدمات سفر نوروزی و ستاد کرونا باهدف تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسافران و مراکز اقامتی، گردشگری و خدماتی برگزار شد.

عاملی افزود: آمادگی دستگاه‌های مختلف از جمله بانک‌ها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، مجموعه‌های نظارتی از جمله اصناف، مجموعه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و بر آمادگی استان برای استقبال از مسافران نوروزی تاکید شد.

در ادامه نادر فلاحی، مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، تاکید کرد: بحث مهمی که به اطلاع مردم می‌رسانیم این نکته است که ستاد خدمات سفر مسئول اجرایی خدمات سفر است و هر مشکلی که مردم در مورد آمادگی استان برای استقبال از تعطیلات نوروزی احساس می‌کنند و هر مشکلی که وجود داشته باشد ستاد خدمات سفر آماده بررسی و رفع آنها است.

وی اعلام کرد: به زودی شماره تماس‌های ارتباط مردمی با ستاد خدمات سفر استان اردبیل اطلاع‌رسانی می‌شود تا عموم هم‌استانی‌ها و مسافران از طریق آن مشکلات موجود را به اطلاع ستاد برسانند.

فلاحی، با اشاره به شرط تزریق دو دز واکسن کرونا برای برای سفر به شهرها بیان کرد: با کمک همه مردم استان در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی امیدواریم شرایط مساعدی را در استان به وجود بیاوریم که تعطیلات خوبی را برای هم استانی‌ها و مسافران داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha