۴۳۰ فرصت شغلی در شهرک‌های صنعتی اردبیل ایجاد شد
کد خبر: 4040314
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

۴۳۰ فرصت شغلی در شهرک‌های صنعتی اردبیل ایجاد شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل، گفت: امسال 29 واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرکهای صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته‌اند که با آغاز به کار این واحدهای تولیدی، برای بیش از 430 نفر اشتغال مجدد ایجاد شده است.

محمد اهلی شهرک صنعتی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل، ۱۴ اسفندماه، در کارگروه احیای واحدهای راکد در اردبیل، اظهار کرد: با تشکیل کارگروه و با استفاده از ظرفیت کلینیک‌های کسب و کار تلاش می‌شود تا مشکلات واحدهای تولیدی احصا شده و سپس راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات آنان ارائه شود.

وی ادامه داد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها و در راستای تلاش برای افزایش تولید و اشتغال، از ابتدای امسال تاکنون ۲۹ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرکهای صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته‌اند که با آغاز به کار این واحدهای تولیدی، برای بیش از ۴۳۰ نفر اشتغال مجدد ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل، ضمن تشکر از تلاش های جهادگونه کارآفرینان و صنعتگران، ابراز امیدواری کرد: تا با اقداماتی که به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و رفع موانع تولید انجام می‌شود شاهد افزایش بیش از پیش تولید و اشتغال در استان اردبیل باشیم که به همین منظور اقدامات جهادگونه‌ای در استان به انجام رسیده است.

اهلی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های شرکت شهرکهای صنعتی، احیای واحدهای راکد و غیرفعال است که تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های موجود، این واحدهای راکد احیا و به چرخه تولید بازگردند و به همین منظور تاکنون تمام تلاش و جدیت ما بر این بوده تا بتوانیم به تمامی اهداف خود دست یابیم.

انتهای پیام
captcha