بررسی 130 قرارداد راکد اردبیل در جلسات هیئت حل اختلاف و داوری
کد خبر: 4047162
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

بررسی 130 قرارداد راکد اردبیل در جلسات هیئت حل اختلاف و داوری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: خوشبختانه در سال گذشته، 5 جلسه هیئت حل اختلاف و داوري در شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد که در این جلسات، تعداد 130 قرارداد راکد مورد بررسی قرار گرفت.

شهرک صنعتی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مديرعامل شركت شهرك‌های صنعتی استان اردبیل، ۱۷ فروردین‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: هدف از برگزاری جلسات هیئت حل اختلاف و داوری که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و طرف‌های قرارداد برگزار می‌شود، رسیدگی به وضعیت قراردادهای راکد است تا در صورتی که زمینی از سوی سرمایه‌گذار بلاتکلیف مانده و به صورت راکد رها می‌شود، تعیین تکلیف شده و اراضی آزاد شده به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار شود.

وي تصریح کرد: در صورت عدم آزادسازی این اراضی راکد، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک‌های صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار شود و شهرك‌هاي صنعتی جولانگاه دلالان و سفته‌بازان خواهد شد.

اهلی ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته، 5 جلسه هیئت حل اختلاف و داوري در شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد که در این جلسات، تعداد 130 قرارداد راکد مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این بررسی‌ها منتج به فسخ و آزادسازی 22 هکتار زمین صنعتی شد و به تعدادی از قراردادها نیز مهلت دوباره برای اجرای طرح صنعتی داده شد.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از صاحبان قراردادهای راکد دعوت کرد تا هرچه سریعتر نسبت به تکمیل طرح صنعتی خود اقدام کنند در غیر این صورت قراردادهای راکد با حکم قضایی خلع ید و فسخ خواهند شد.

اهلی، با بیان اینکه بر اساس قانون، موظف به بازپس گیری اراضی راکد از صاحبان قراردادهای راکد و بلاتکلیف هستیم، تاکید کرد: بر اساس قانون هرگونه خرید و فروش اراضی و یا واحدهای تولیدی، خارج از مجوز شرکت شهرک‌های صنعتی وجاهت قانونی نداشته و به طور حتم، موجب ضرر و زیان خریداران خواهد شد.

انتهای پیام
captcha