آمادگی استان یزد برای اسکان مسافران نوروزی
کد خبر: 4039563
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

آمادگی استان یزد برای اسکان مسافران نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از آمادگی تمام ظرفیت‌های اسکان یزد برای رفاه مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی استان یزد برای اسکان مسافران نوروزیبه‌ گزارش ایکنا از یزد، احمد آخوندی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، امروز، 9 اسفندماه در نشست ستاد اسکان استان یزد اظهار کرد: استان یزد در ارائه خدمات اسکان و پذیرش مسافران نوروزی با در نظر گرفتن ظرفیت‌های مراکز اقامتی و در چرخه قرار دادن سایر ظرفیت‌های موجود برای رفاه مسافران نوروزی آماده باشد.

وی ادامه داد: از همه دستگاه‌های عضو کمیته اسکان درخواست می‌شود تا آمادگی لازم را در این زمینه ایجاد کرده و هماهنگی لازم را با ستاد اسکان استان داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد با توجه به انجام گسترده واکسیناسیون در سطح کشور و پیش‌بینی انجام سفرهای نوروزی توسط هم‌وطنان تصریح کرد: تمام ظرفیت‌های استان در این رابطه به کار گرفته‌ شده تا در صورت تغییرات آب و هوایی در ایام نوروز امکانات لازم برای پذیرش مسافران فراهم شود.

آخوندی ادامه داد: واحدهای اقامتی دارای مجوز از این اداره کل اعم از هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های سنتی و بومگردی، خانه‌های مسافر، مراکز استقرار چادر، خوابگاه‌های دانشجویی، زائرسراها و مراکز رفاهی فرهنگیان آمادگی پذیرش را داشته باشند.

وی بیان کرد: از ظرفیت سالن‌های ورزشی، حسینیه‌ها و مساجد و برخی مدارس نیز در صورت نیاز استفاده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha