«خیابان ایران» از گلزار شهدا می‌گذرد
کد خبر: 4038356
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
فردا در رادیو ایران

«خیابان ایران» از گلزار شهدا می‌گذرد

در برنامه این هفته «خیابان ایران» با خانواده شهیدان صابر در گلزار شهدای بهشت زهرا گفت وگو می‌شود.

تهیه‌کننده برنامه «خیابان ایران» در گفت‌وگو با ایکنا گفت: این برنامه رادیویی فردا پنجم اسفند با موضوع «اراده» از رادیو ایران پخش خواهد شد. این برنامه هر هفته به ثبت خاطرات صوتی خانواده ایثارگران به ویژه مادران و پدران شهدا می‌پردازد.

وی افزود: برنامه این هفته به گفت‌وگو با خانواده شهیدان رضا و محسن صابر اختصاص دارد.  «خیابان ایران» این هفته از گلزار شهدا در بهشت زهرا روی آنتن خواهد رفت. همچنین در برنامه این هفته با رسول گلپایگانی نویسنده، پژوهشگر، فعال حوزه دفاع مقدس و تهیه‌کننده پادکست‌های صوتی «رادیو بی» گفت‌وگو می‌شود. هدف از اجرای این برنامه بیان ناگفته‌هایی از زبان خانواده شهداست تا مردم بیشتر با دغدغه آنها آشنا شوند. از نگاه من در این حوزه هنوز حرف برای گفتن زیاد است که ما نسبت به آن کم‌کار هستیم.

این تهیه‌کننده رادیویی ادامه داد: مجموعه پادکست «رادیو بی» در گویش سمنانی به معنای «یاد و یادگاری»، حاصل کار گروهی از جوانان است که تاکنون در قالب دو فصل، بیش از ۳۰ کتاب شاخص را در حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی معرفی کرده است.

گویندگی «خیابان ایران» را امیرمحمدی صمصامی بر عهده داشته و شیرین بغدادی نویسندگی کار را انجام می دهد. گزارش‌های این برنامه را هم مهدیه رحیمی با همکاری علیرضا کریمی از نویسندگان جوان حوزه دفاع مقدس انجام می دهد. این برنامه پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha