تجلیل از مدیران منتخب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل + فیلم
کد خبر: 4038246
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

تجلیل از مدیران منتخب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل + فیلم

هم‌زمان با بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، منتخبان مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل در طرح ملی «ایران قوی» تجلیل شدند.

تجلیل از مدیران منتخب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل + فیلمبه گزارش ایکنا از اردبیل، کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل، سوم اسفندماه، همزمان با بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، در آئین تکریم و معارفه مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل که در سالن بیضاء کتابخانه عمومی شهید مطهری برگزار شد، اظهار کرد: مسجد مرکز ثقیل جهاد و خودکفایی است و فعالان کانون‌های مساجد در این جبهه فرهنگی پیشگام و پیشقدم هستند.

وی گفت: فعالیت‌های بسیار خوبی از کانون‌های مساجد استان در سطح محلات شاهد هستیم و بسیاری از مسئولان و مدیران نیز از بطن مساجد فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل تصریح کرد: مقام معظم رهبری تکلیف سنگینی برای فعالان فرهنگی با عنوان «جهاد تبیین» مشخص کرده اند و باید در این راستا گام‌های مهمی برداشته شود.

دبیر تاکید کرد: مساجد نقش اساسی در رویداد‌های صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی داشته و همانگونه نسل اول انقلاب گام‌های مهمی در مساجد برداشته اند باید نسل امروز نیز همگام و همراه باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل، افزود: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد توفیق بزرگی برای کانون‌های مساجد است و باید این فرصت مغتنم به خوبی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مساجد در بازیابی هویت خود با حضور مؤمنان و مذهبیون رستاخیزی عظیم انجام داده است، تصریح کرد: در کنار فعالیت‌های مذهبی و معنوی، مساجد همواره مرکزیت فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی را در محلات به شایستگی انجام داده‌اند.

دبیر گفت: از همین مساجد و عرصه فعالیت‌های علمی، فرهنگی و هنری این مجموعه شخصیت‌های وارسته در سطح ملی و حتی بین‌المللی معرفی و پرآوازه شده‌اند.

گفتنی است؛ در این مراسم با قدردانی از زحمات چندین ساله نادر سقا در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل، مصطفی آمون به عنوان مسئول جدید این کانون معرفی شد.

انتهای پیام
captcha