امدادرسانی به 35 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک در تفت
کد خبر: 4036359
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

امدادرسانی به 35 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک در تفت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از امداد رسانی و رهاسازی 35 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک و 50 نفرحادثه دیده در گردنه علی آباد شهرستان تفت توسط تیم‌های امداد و نجات خبر داد.

امدادرسانی به 35 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک در تفتبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی هلال احمر استان یزد؛ سید قاسم گلشن، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار کرد: ساعت ۱:۳۰ بامداد روز گذشته، طی تماس تلفنی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان مبنی بر گیر افتادگی چند دستگاه خودرو در گردنه علی آباد به دلیل برف و یخ‌زدگی جاده به هلال احمر شهرستان تفت اعلام حادثه شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: بلافاصله پس از اعلام، یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان با به‌کارگیری یک دستگاه خودرو امدادی به محل اعزام شدند.

گلشن عنوان کرد: نجاتگران هلال احمر پس از رسیدن به صحنه با همکاری نیروهای همکار اداره راهداری و پلیس راه، ۳۵ دستگاه خودرو گیرافتاده در برف شامل تریلی، اتوبوس و سواری را رهاسازی و به مکانی امن هدایت کردند.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت، هموطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه و نیاز به امدادرسانی در جاده‌ها و مناطق کوهستانی در هر ساعت از شبانه روز با شماره سه رقمی 112 ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha