«بوی خوب پدر» «از کعبه تا محراب» می‌پیچد
کد خبر: 4036346
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
ویژه برنامه‌های رادیو ایران در آستانه سالروز مولد کعبه

«بوی خوب پدر» «از کعبه تا محراب» می‌پیچد

رادیو ایران در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی (ع) ویژه برنامه‌های «بوی خوب پدر»، «صبح عید با شما»، «به افق نور»، «گوهران» و «از کعبه تا محراب» را تقدیم می‌کند.

به گزارش ایکنا، در سالروز میلاد مولا متقیان حضرت علی (ع) رادیو ایران برنامه‌های مفصلی را روی آنتن خواهد فرستاد. «بوی خوب پدر»  همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) با موضوع مصاحبه با خانواده شهید رضایی ساعت ۸:۳۰ پخش می‌شود.

«صبح عید با شما» عیدانه عوامل برنامه‌ساز «صبح جمعه با شماست» که سه‌شنبه 26 بهمن ساعت 9:00 پخش می‌شود. «به افق نور» ویژه برنامه دیگری است به مناسبت مولود کعبه که به تهیه‌کنندگی حسین ساعت 11:00 پخش می‌شود.

«گوهران» نیز با موضوع عشق به مولا علی(ع) ساعت 12:40 پخش می‌شود همچنین در برنامه «کعبه تا محراب» ویژه شاخصه‌های حکومت حضرت علی (ع) را در ساعت 14:50 بررسی می‌شود.

«داستان یک فتوا» را از رادیو ایران بشنوید

در ادامه این گزارش آمده، امروز 25 بهمن، سالروز صدور حکم ارتداد سلمان رشدی از سوی بنیا‌نگذار کبیر انقلاب اسلامی است. ویژه برنامه «داستان یک فتوا» مستندی است از حکم ارتداد سلمان رشدی از سوی بنیا‌نگذار کبیر انقلاب اسلامی که دوشنبه 25 بهمن از رادیو ایران پخش می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی عبدالله علایی و اجرای حامد نجم الهدی ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha