جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز در کازرون برگزار می‌شود
کد خبر: 4036157
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز در کازرون برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون از برگزاری جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز در این شهرستان خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره 15 اسفندماه سال جاری خواهد بود.

جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز، کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام محمدجواد جلالی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون امروز، 24 بهمن در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز در این شهرستان خبر داد و گفت: ارسال آثار از این جشنواره از 15 بهمن آغاز شده و تا 15 اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این جشنواره در رده‎های سنی مختلف برگزار می‌شود، افزود: جشنواره مذکور در رده سنی 7 تا 15 سال در رشته طراحی و نقاشی و در رده سنی بزرگسال در رشته‌های خوشنویسی و شعر برگزار خواهد شد.

جلالی، زمان برگزاری مراسم اختتامیه را 24 اسفندماه سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در هر بخش می‌توانند آثار خود را به صورت فیزیکی یا در قالب CD با ذکر مشخصات ارسال کنند.

رئیس ارشاد کازرون بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار خود به کازرون، خیابان بهجت العلما، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون، کد پستی ۷۳۱۹۶۷۳۵۷۵ ارسال و یا شخصاً اقدام به تحویل آثار به این اداره کنند.

انتهای پیام
captcha