گلمغان و بالیقلی‌چای بهسازی می‌شود
کد خبر: 4035899
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

گلمغان و بالیقلی‌چای بهسازی می‌شود

شهردار اردبیل، اظهار کرد: با جذب حدود ۷۰ درصد از بودجه مدیریت بحران استان برای مجموعه شهرداری، عملیات بهسازی و ایمن‌سازی بستر رودخانه‌های گلمغان و بالیقلی‌چای اردبیل از محل اعتبارات این بودجه در دستور کار قرار گرفته است.

گلمغان و بالیقلی چای بهسازی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمود صفری، شهردار اردبیل، ۲۳ بهمن‌ماه، در نوزدهمین جلسه رسمی شورای شهر، اظهار کرد: با جذب حدود ۷۰ درصد از بودجه مدیریت بحران استان برای مجموعه شهرداری، عملیات بهسازی و ایمن‌سازی بستر رودخانه‌های گلمغان و بالیقلی‌چای اردبیل از محل اعتبارات این بودجه در دستور کار قرار گرفته است.

صفری تاکید کرد: توسعه فضای سبز و جبران عقب‌ماندگی کلانشهر اردبیل در سرانه فضای سبز را از اولویت‌دار‌ترین برنامه‌های مجموعه شهرداری است و اجازه نخواهیم داد اعتبارات بخش فضای سبز در جا‌های دیگر از جمله تأمین حقوق کارکنان صرف شود.

وی بیانکرد: با به‌کارگیری نیرو‌های تخصصی در سازمان زیبامنظر و فضای سبز شهرداری اردبیل در تلاش هستیم تا ورود تخصصی به این نیاز جدی شهر داشته باشیم.

شهردار اردبیل دغدغه مطرح شده در خصوص ایرادات وارده در حسابرسی مجموعه شهرداری در سال‌های اخیر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در کنار اعضای محترم شورای شهر نمی‌گذاریم هیچ مشکلی در این زمینه بدون رسیدگی باقی بماند، همچنین بحث بیمه ماشین‌آلات شهرداری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در مجموعه شهرداری است چرا که با این اقدام از خسارات پیش‌رو پیشگیری می‌شود.

صفری از اختصاص بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل با مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد تومان در آینده نزدیک به شورای شهر خبر داد و گفت: این رقم نسبت به بودجه سال جاری ۴۰ درصد افزایش داشته و یک بودجه کاملاً عملیاتی است.

انتهای پیام
captcha