ضرورت راه‌اندازی مرکز تحقیقات سرطان توسط جهاد دانشگاهی در اردبیل
کد خبر: 4035744
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

ضرورت راه‌اندازی مرکز تحقیقات سرطان توسط جهاد دانشگاهی در اردبیل

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، بر ضرورت راه‌اندازی مرکز تحقیقات سرطان توسط جهاددانشگاهی در استان اردبیل تاکید کرد.

امام جمعه اردبیل آیت الله سیدحسن عاملیبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل، ۲۲ بهمن‌ماه، در نشست با حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی کشور که به اردبیل سفر کرده است، با اشاره به موضوع جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری، اظهار کرد: سرعت تحولات علمی دنیا بسیار بالاست و اگر پا به پای تحولات علمی دنیا حرکت نکنیم، همه چی را باخته‌ایم.

وی، جهاددانشگاهی را مولود انقلاب اسلامی دانست و افزود: بزرگترین خدمت، خدمت علمی است و در همین راستا فعالیت‌های جهاد دانشگاهی بسیار ارزشمند است.

عاملی، با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری، تصریح کرد: معالجه یک خبرنگار ضدایرانی خارجی در یکی از مراکز درمان جهاد دانشگاهی، باعث تغییر دیدگاه وی نسبت به جمهوری اسلامی ایران شده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، ورود جهاددانشگاهی به عرصه‌های حساس را بسیار ارزشمند دانست و گفت: جهاددانشگاهی مسئولیتی خطیر در استقلال اقتصادی کشور دارد.

وی، بدترین محاصره را محاصره تکنولوژی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه استان اردبیل دارای جوانان نخبه و نیروی انسانی شایسته است، از جهاددانشگاهی انتظار می‌رود در راه‌اندازی مجموعه‌های خود در استان‌ها، توجه ویژه‌ای به استان اردبیل داشته باشد.

امام جمعه اردبیل، به ضرورت راه‌اندازی مرکز تحقیقات سرطان توسط جهاددانشگاهی در استان اردبیل تاکید کرد و گفت: در همین خصوص مجموعه استان به صورت همه‌جانبه با جهاد دانشگاهی همکاری خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha