فرمان «جهاد تبیین» توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
کد خبر: 4035766
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

فرمان «جهاد تبیین» توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: فرمان «جهاد تبیین» بستر خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را فراهم می‌کند که در این زمینه بایستی تمام فعالیت‌ها و کارهایمان را براساس منویات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی کنیم.

فرمان «جهاد تبیین»نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: تلاش برای تحریف چهل و سه سال گذشته انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان بر ضد نظام انقلاب اسلامی است که بایستی در این زمینه برنامه‌های اساسی اتخاذ شود.

وی با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در ارتباط با «جهاد تبیین»، گفت: بی‌شک این طرح به عنوان محرز کننده دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های دشمنان، نقش بسیار حائز اهمیتی را ایفا خواهد کرد و بی‌تردید زمینه آگاه‌سازی نسل امروزی را با تمامی شرایط کنونی، گذشته و آینده فراهم خواهد کرد که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، بیان کرد: طرح «جهاد تبیین» بستر خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را فراهم می‌کند که در این زمینه بایستی تمام فعالیت‌ها و کارهایمان را براساس منویات رهبری با محوریت جهاد تبیین برنامه‌ریزی کنیم و برنامه‌های لازم را در این زمینه به نسل آینده نیز انتقال دهیم که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

سقاء اظهار کرد: تکیه بر آرمان‌های انقلاب و اسلام با جهاد تبیین حتمی خواهد شد و به همین دلیل دشمنان اسلام از این مسئله نگران و هراسان هستند و شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا این نقشه‌ها را خنثی کنند.

وی تصریح کرد: توطئه‌ها و فشارهای اقتصادی طوری طراحی شده تا مردم شرایط خود را با زمان شاه مقایسه کنند، در حالی که پشت‌پرده‌هایی در این زمینه وجود دارد و این استبداد نظام شاهنشاهی بود که تا این حد مردم را ناراضی می‌کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ادامه داد: چیزی که دشمنان از آن می‌ترسند ولایت فقیه و پشتیبانی مردم از رهبری است که به همین منظور با تکیه بر موضوع جهاد تبیین روی خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان تمرکز کرده و نظام مقدس ایران اسلامی که امانتی در دست ما است، به صاحب‌الزمان(عج) تحویل می‌دهیم.

انتهای پیام
captcha