شعارها و ماهیت انقلاب با جهاد تبیین به مردم شناسانده شود
کد خبر: 4035582
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

شعارها و ماهیت انقلاب با جهاد تبیین به مردم شناسانده شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: در این 43 سال، فراز و نشیب‌های زیادی گذشته است، امروز باید شعارها و ماهیت انقلاب با عنوان «جهاد تبیین» به مردم شناسانده شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز، در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج، اظهار کرد: خداوند متعال در آیه چهارم سوره فتح می‌فرماید: «هُوَ الَّذِي أَنْزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَعَ إِيمَانِهِمْ ۗ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ وَكَانَ اللَّهُ عَلِيمًا حَكِيمًا؛ اوست که آرامش را در دل‌های مؤمنان نازل کرد، تا ایمانی بر ایمانشان بیفزاید و سپاهیان آسمان و زمین فقط در سیطره مالکیت و فرمانروایی خداست؛ و خدا همواره دانا و حکیم است.» این آیه شریف قرآن در انقلاب اسلامی نمود عینی دارد. خداوند متعال در طول این 43 سال که از عمر باعزت انقلاب اسلامی می‌گذرد هر وقت احساس سستی در وجود مردم نمایان می‌شد، آرامش را بر قلب‌های مؤمنان هدیه می‌کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه در طول حیات با برکت انقلاب اسلامی با رفتن و شهید شدن برخی از جوانان گرانقدر، جوانان دیگری آمدند و این راه را دوباره ادامه دادند، بیان کرد: در این راستا برای حراست و پاسداشت انقلاب اسلامی سه نکته اساسی باید سرلوحه کار مردم ایران قرار گیرد.

وی وحدت نیروهای انقلابی را یکی از نکات اساسی برای حراست از انقلاب اسلامی دانست و افزود: بهترین کار برای مقابله با دشمنان جلوگیری از تفرقه و ایجاد انسجام و همدلی ملت است و نباید کاری که افراد را از دایره انقلاب خارج کند، انجام دهیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی توجه به قشر آسیب‌پذیر را دومین نکته مهم حفاظت از انقلاب ذکر کرد و ادامه داد: امروز آمار بیکاری قشر ضعیف و سختی تأمین معیشت فقرا در استان، ما را وا می‌دارد که توجه به اقشار آسیب‌پذیر از طریق کمک‌های مؤمنانه را بیشتر کنیم چراکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مستضعفین است. در این 43 سال، فراز و نشیب‌های زیادی گذشته است، امروز باید شعارها و ماهیت انقلاب با عنوان «جهاد تبیین» به مردم شناسانده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه باید با برگزاری جلسات پرمحتوا جایگاه تفهیم و تبیین شود، اظهار کرد: امروز دیگر شعارهای تو خالی فایده‌ای ندارد و باید شعار اصلی انقلاب اسلامی با عنوان «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» تبیین شود و به جای فعالیت‌های بی‌فایده نشست و برخاست‌های مهمی آموخته شود.

وی با اشاره به اینکه امام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی طی مصاحبه‌هایی که با مسئولان داشتند پرورش نیرو را از مهم‌ترین مباحث در انقلاب اسلامی مطرح کردند، یادآور شد: در این راستا باید تربیت و پرورش نیروهای انقلابی در دستور و اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha