سالن‌های مطالعه کتابخانه بیرجند به نام دو شهید نامگذاری شد
کد خبر: 4034390
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

سالن‌های مطالعه کتابخانه بیرجند به نام دو شهید نامگذاری شد

آئین نامگذاری سالن‌های مطالعه کتابخانه الغدیر بیرجند به نام شهید «جهانگیر نقدی پور» و شهیده «منصوره حسینی» با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی برگزار شد.

آئین نامگذاری سالن‌های مطالعه کتابخانه الغدیر بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، آئین نامگذاری سالن‌های مطالعه کتابخانه الغدیر بیرجند به نام شهید «جهانگیر نقدی پور» و شهیده «منصوره حسینی»، شب گذشته 17 بهمن ماه برگزار شد.

محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی در این جلسه اظهار کرد: در 73 کتابخانه عمومی خراسان‌جنوبی 55 هزار نفر عضویت دارند و از خدمات این کتابخانه‌ها استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه 146 سالن مطالعه در استان به نام شهدا نامگذاری خواهد شد، ادامه داد: در حال حاضر 20 باب کتابخانه عمومی در خراسان‌جنوبی به نام شهدا مزین شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه طی یکسال اخیر پنج باب کتابخانه در استان به بهره‌برداری رسید، گفت: این کتابخانه‌ها در باغستان فردوس، بهمن آباد زیرکوه، معصوم آباد خوسف، تیغاب قاینات و افتتاح بخش تخصصی نابینایان و ناشنوایان و بازگشایی کتابخانه محمدتقی کریم پور بیرجند بوده است.

حاجی در خصوص کتابخانه مرکزی بیرجند نیز بیان کرد: این کتابخانه 11 هزارمترمربع است و بعد از ۱۲ سال گره زمین آن طی سفر رییس جمهور باز شد و در انتظار تامین اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha