افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4034221
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۱۰۵۳ نفر خبر داد و گفت: متأسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته دو نفر از این استان جان خود را از دست دادند.

 قربانیان کرونا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان‌پناه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز، 17 بهمن‌ماه اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۰۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۳۵ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند. از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه‌وبویراحمد ۸۶۷۴۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی افزود: از ۵۳۶ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۴۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از شهروندان خواست ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون، از حضور در تجمعات و مکان‌های پرخطر پرهیز کنند تا بتوان جلوی سرایت پذیری بیشتر امیکرون را گرفت.

وی بیان کرد: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه علائم شبیه به سرماخوردگی، خود را ایزوله و وضعیت خود را به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی گزارش کنند.

انتهای پیام
captcha