دستگاه‌ها در صدد رفع مشکلات جامعه کارگری باشند
کد خبر: 4034203
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

دستگاه‌ها در صدد رفع مشکلات جامعه کارگری باشند

امام جمعه کرمانشاه گفت: باید دستگاه‌ها در صدد رفع مشکلات جامعه کارگری باشند و بدانیم که بخش مهم شروع انقلاب کارگری بود و لذا باید این قشر در رفاه باشد و هیچ تردیدی در این مهم نیست.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در دیدار با نخبگان جامعه کار، تلاش و تعاون استان بر ضرورت رفع سریع مشکلات مردم و تأمین رفاه آنان تأکید و اظهار کرد: امروز دشمنان دو کار انجام می‌دهند که یکی از آنان اقتصادی است و لذا کسانی که بصیر هستند می‌دانند دشمن چه می‌کند و در دام استکبار نمی‌افتند، بنابراین ضرورت دارد همه ما پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم و براساس مدار مدیریتی ایشان برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: بصیرت بسیار مهم است و زندگی ما را مدیریت می‌کند و در این راستا باید مبارزه با استکبار را سرلوحه قرار داده و در میدان باشیم چرا که استکبار بیکار نمی‌نشیند و دائم در حال توطئه است.

آیت‌الله علما در ادامه به گرانی‌های موجود اشاره کرد و گفت: امروز گرانی هست، بیکاری هست، اما وقتی این‌ها را در کنار هم قرار می‌دهیم و به موقعیتی که داریم می‌نگریم، می‌بینیم پیشرفت‌های بزرگ و شگرفی در تمام حوزه‌ها داشته‌ایم.

امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: باید تبیین کنیم امروز چه جایگاهی در دنیا داریم و امروز همه مسئولیم و باید جهاد تبیین را به عنوان حلال مشکلات در کشور مطرح کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت جامعه کارگری، بیان کرد: باید دستگاه‌ها در صدد رفع مشکلات جامعه کارگری باشند و بدانیم که بخش مهم شروع انقلاب کارگری بود و مهم است این قشر در رفاه باشد و هیچ تردیدی در آن نیست و باید مسئولان این موضوع را سرلوحه قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه به عظمت انقلاب و مدیریت مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: موضع‌گیری‌های مقام معظم رهبری در دنیا بی‌نظیر است لذا باید بدانیم این عظمت و این قدرت به سادگی به دست نیامده و خون‌ها داده شده، شیخ فضل‌الله نوری برای یک واژه مشروعه پای دار رفت و شهید شد.

انتهای پیام
captcha