برپایی مسابقه تولید محتوا از کتاب «صعود چهل ساله»
کد خبر: 4034091
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

برپایی مسابقه تولید محتوا از کتاب «صعود چهل ساله»

پویش «انقلاب مهدی(عج)» با محوریت برپایی مسابقه تولید محتوا از کتاب «صعود چهل ساله» از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار می‌شود.

پویش «انقلاب مهدی(عج)»

به گزارش ایکنا، پویش «انقلاب مهدی(عج)» با شعار «انقلاب اسلامی، تنها راه ظهور امام زمان(عج)» توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با همکاری سازمان فضای مجازی سراج دفتر استان مرکزی و ناحیه بسیج دانشجویی استان مرکزی در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

در این پویش، مسابقه تولید محتوا از کتاب «صعود چهل ساله» اثر سیدمحمدحسین راجی برگزار می‌شود. این رقابت در سطح استان مرکزی و بین دانشکده‌ای برگزار خواهد شد و در قالب هسته‌های حداقل سه نفره است. لازم نیست هسته‌ها تمام کتاب را مطالعه و از آن محصول تولیدکنند بلکه می‌توانند یک بخش را انتخاب کنند و مشروط به آنکه به دبیرخانه پویش اطلاع داده و حوزه کارشان مشخص باشد.

محصولات تولیدی از کتاب باید در یکی از قالب‌های عکس نوشت، متن صد کلمه‌ای، یادداشت، توییت، پست اینستاگرامی، پوستر، کلیپ، اینفوگرافیک، موشن گرافیک باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۳۹۲۲۳۸۱۹۴ در پیام رسان‌ها و یا به دبیرخانه کمیته دانشجویی به آیدی https://wa.me/message/SOIMJMIBF۲MON۱ ارسال کنند. مهلت ارسال آثار نیز از دهه فجر انقلاب اسلامی تا نیمه شعبان سال ۱۴۰۰ است.

برگزاری پویش «انقلاب مهدی(عج)» با شعار «انقلاب اسلامی، تنها راه ظهور امام زمان (عج)»

انتهای پیام
captcha