برگزاری جشن انقلاب اسلامی در 20 بقعه متبرکه البرز
کد خبر: 4033857
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

برگزاری جشن انقلاب اسلامی در 20 بقعه متبرکه البرز

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری مراسم جشن انقلاب اسلامی در 20 بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شامل برنامه‌های اجرای گروه سرود، تواشیح، سخنرانی بصیرتی و پخش کلیپ‌ در 20 بقعه متبرکه در حال برگزاری است.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی معاون فرهنگی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شامل برنامه‌های اجرای گروه سرود، تواشیح، سخنرانی بصیرتی و پخش کلیپ‌های مرتبط در 20 بقعه متبرکه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه فضاسازی و تبلیغات محیطی، آذین‌بندی بقاع متبرکه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری محافل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های اجرایی این ایام است، افزود: همچنین در شب 22 بهمن نوای الله‌اکبر از ماذنه‌های بقاع متبرکه پخش خواهد شد.

این مسئول در ادامه به ارائه محتوای مرتبط با ایام‌الله دهه فجر در کانال بقاع متبرکه استان اشاره کرد و گفت: جلساتی با هیئت امنای بقاع متبرکه برگزار شده و بر این اساس هر یک از بقاع موظف به تولید محتوا در این حوزه شده‌اند.

مسعودی همچنین از اجرای نیات مرتبط با کمک به نیازمندان و دارو و درمان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و بیان کرد: در این ایام ویزیت رایگان پزشکان متخصص در بقاع شاخص البرز نیز انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در پایان با اشاره به تقارن ایام‌الله دهه فجر با آغاز ماه رجب، تأکید کرد: به همین مناسبت ویژه‌برنامه‌های جشن ولادت امام محمد باقر(ع) و لیله‌الرغائب با توجه به حلول ماه رجب نیز در بقاع متبرکه البرز برگزار شد.

انتهای پیام
captcha