توفیقات انقلاب برای نسل جوان بازگو شود
کد خبر: 4033691
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

توفیقات انقلاب برای نسل جوان بازگو شود

امام‌جمعه خلیل‌آباد امنیت و اقتدار نظامی را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: توفیقات انقلاب برای نسل جوان باید به خوبی تشریح و بازگو شود.

حجت‌الاسلام علی ناهیدی، امام‌جمعه خلیل‌آبادحجت‌الاسلام علی ناهیدی، امام‌جمعه خلیل‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، از انقلاب اسلامی به عنوان مردمی‌ترین انقلاب در دنیا نام برد و اظهار کرد: انتقال دستاوردها و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های بعد از وظایف اصلی همه حتی انقلابیون است، توفیقات انقلاب برای نسل جوان باید به خوبی تشریح و بازگو شود.

وی امنیت و اقتدار نظامی را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب دانست و بیان کرد: علی‌رغم اینکه قبل از انقلاب در تمامی حوزه‌ها به‌خصوص نظامی وابسته به دیگر کشورها بودیم، اما به برکت انقلاب اسلامی اکنون ایران اسلامی به قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

امام‌جمعه خلیل‌آباد تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل خون شهیدان است، نباید اجازه داده دشمنان این اقتدار را با بیان حرف‌های بیهوده و ایجاد شبهه در بین جوانان زیر سؤال ببرند.

ناهیدی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به الگویی برای بسیاری از کشورها و آزادی‌خواهان تبدیل شده است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران مقدمه انقلاب حضرت مهدی(عج) است. 

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل فرهنگی و دینی، ابراز کرد: ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های فرهنگی کشور وجود دارد و دستگاه‌های مرتبط برای تبیین مسائل دین وظیفه ذاتی دارند. همه چیز در دین وجود دارد، اما اگر به خوبی تشریح شود، باید به مسائل فرهنگی، اجتماعی، اخلاق و احکام اعتقادی توجه بیشتری در کشور شود.

ناهیدی در پایان گفت: در خارج از کشور ایران اسلامی و انقلاب را به عنوان مکتب اسلامی، انقلابی و دینی پررنگ و خوب می‌شناسند، می‌طلبد در این دولت به مسائل فرهنگی و تبیین مسائل دینی و انقلابی توجه بیشتری شود.

انتهای پیام
captcha