برگزاری جشن انقلاب اسلامی در 10 بقعه شاخص همدان
کد خبر: 4033637
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹

برگزاری جشن انقلاب اسلامی در 10 بقعه شاخص همدان

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری مراسم جشن انقلاب اسلامی در 10 بقعه شاخص استان خبر داد.

سیدعلی حسینی معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدانحجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شامل برنامه‌های اجرای گروه سرود و تواشیح سخنرانی بصیرتی پخش کلیپ‌های مرتبط در ۱۰ بقعه شاخص استان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، آذین‌بندی ۱۵ بقعه متبرکه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گرانقدری که در بقاع متبرکه آرمیده‌اند در تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه انجام خواهد شد.

حسینی از برگزاری سه محفل انس با قرآن خبر داد و گفت: این محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی در شهرستان‌های تویسرکان، همدان و ملایر برگزار خواهد شد.

وی به ارائه محتوای مرتبط با ایام‌الله دهه فجر در کانال بقاع متبرکه استان اشاره کرد و گفت: جلساتی با هیئت امنای بقاع شهرستان همدان برگزار شده و برنامه‌های اجرایی بررسی شده است.

حسینی از اجرای نیات مرتبط با کمک به نیازمندان و دارو و درمان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و بیان کرد: در این ایام ویزیت رایگان پزشکان متخصص در سه بقعه استان نیز انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پخش نوای الله اکبر در شب ۲۲ بهمن از ماذنه‌های بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

انتهای پیام
captcha