برگزاری مسابقه کتابخوانی «امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر» در قزوین
کد خبر: 4033215
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

برگزاری مسابقه کتابخوانی «امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر» در قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی «امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر» به‌ مناسبت دهه‌ فجر در استان قزوین خبر داد.

مسابقه کتابخوانی

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر، مسابقه کتابخوانی «امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر» در استان قزوین برگزار می‌شود. این مسابقه از دوازدهم بهمن آغاز شده و علاقه‌مندان تا هفدهم اسفندماه سال جاری برای شرکت در آن فرصت دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه به سایت نوید شاهد استان قزوین به آدرس https://qazvin.navideshahed.com و یا https://navideshahed.com/fa/forms/۳۶۸ مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: سوالات این مسابقه از کتاب «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از دیدگاه امام خمینی (ره)» طراحی شده که به برگزیدگان، جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

حقایق‌پور متذکر شد: آشنایی با نحوه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کردن، اهمیت رعایت امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه، احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از مهم‌ترین اهداف این مسابقه است.

انتهای پیام
captcha