بهره‌برداری از ۵۰۰ طرح اشتغال‌زایی به مناسبت دهه فجر در آذربایجان غربی
کد خبر: 4032578
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

بهره‌برداری از ۵۰۰ طرح اشتغال‌زایی به مناسبت دهه فجر در آذربایجان غربی

رئیس ستاد دهه فجر آذربایجان‌غربی از بهره‌برداری از ۵٠٠ طرح اشتغال‌زایی، افتتاح ۶٣٠ واحد مسکن مددجویی و ایجاد ۶ هزار فرصت اشتغال جدید توسط کمیته امداد در ایام‌الله فجر خبر داد.

حجت الاسلام ناصر آقایی رئیس ستاد دهه فجر آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس ستاد دهه فجر آذربایجان‌غربی، ۱۰ بهمن‌ماه در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: برگزاری جشنواره دانشجویی اخلاص، برگزاری همایش علمای وحدت شیعه و سنی، برگزاری جلسات تبیین، توزیع بسته‌ها و کمک‌های معیشتی، توزیع ٢٢٠ سری جهیزیه، بهره‌برداری از ۵٠٠ طرح اشتغال‌زایی، افتتاح ۶٣٠ واحد مسکن مددجویی و ایجاد ۶ هزار فرصت اشتغال جدید توسط کمیته امداد از جمله برنامه‌های شاخص دهه مبارک فجر محسوب می‌شود.

وی افزود: در دهه فجر با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه شاخص برگزار می‌شود و جشن انقلاب رأس ساعت 9:33 دقیقه صبح 12 بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی با نواخته شدن زنگ انقلاب در سراسر استان آغاز خواهد شد و رژه موتورسواران نیز از فرودگاه شهید باکری ارومیه به سمت مزار شهدا در باغ رضوان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر آقایی گفت: این برنامه‌ها در زمینه‌ها و موضوعات مختلف با هماهنگی و برنامه‌ریزی ۲۶ کمیته تخصصی استانی آماده اجرا شده است و غبارروبی مزار شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ویزیت و ارائه خدمات پزشکی رایگان در مراکز درمانی نیروهای مسلح و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و روستاهای مرزی استان از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام در استان است.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم جشن انقلاب و جشنواره‌های دانش آموزی و دانشجویی، همایش وحدت شیعه و سنی، مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی و تجلیل از چهره‌های موفق و نخبه را ازدیگر برنامه‌های این ایام در استان و شهرستان‌ها خواهد بود.

رئیس ستاد دهه فجر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان برگزار خواهد شد اما در صورتی که کرونا شرایطی را فراهم کند که احساس شود سلامت مردم به خطر خواهد افتاد تصمیمات بعدی اتخاذ خواهد شد ولی تا به امروز برگزاری راهپیمایی مقرر است. 

انتهای پیام
captcha