برگزاری ۳۷۰۰ برنامه در دهه فجر در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4032282
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

برگزاری ۳۷۰۰ برنامه در دهه فجر در آذربایجان‌غربی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از اجرای ۳۷۰۰ ویژه‌برنامه به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد.

سرهنگ تقی نجمی معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ تقی نجمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ۹ بهمن ماه در نشست خبری به‌ مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: شعار دهه فجر امسال جشن ملی ۱۴۰۰ است و تلاش داریم با همه توان، شکوه اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان بیان کرده و دشمنان را بیش از پیش ناامید کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال افزود: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، پویش‌های مختلف، نواختن زنگ انقلاب در مدارسی که حضوری هستند و مدارس مجازی، اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نیازمندان، ویزیت رایگان، پویش نذر خون و افتتاح چندین طرح عمرانی ازجمله برنامه‌های این دهه است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: حضور و غبارروبی مزار شهدا، حضور بسیجیان و کمیته نیروهای مسلح در مراسم نماز جمعه و دیدار با ائمه جماعت در شهرستان‌ها، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، نشست‌های بصیرتی، نهضت خدمات مؤمنانه و میزهای خدمت در مناطق کم برخوردار و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی از جمله دیگر برنامه‌های تدارک دیده محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره‌های مختلف، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور پرشور در نمازهای جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و جشنواره بین‌المللی سرود انقلاب در کنار سایر برنامه‌ها در تمامی پایگاه‌های بسیج و مساجد اجرا خواهد شد.

نجمی تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند که با زیر سوال بردن انقلاب اسلامی و خوب جلوه دادن رژیم منحوس شاهنشاهی افکار مردم را منحرف کرده و به نقشه‌های شوم خود دست یابند.

وی گفت: تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی از مطالبات مقام معظم رهبری بوده و برنامه‌ها باید در این سمت و سو قرار بگیرد. 

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی عنوان کرد: برای دهه‌فجر ۲۲٠ عنوان در قالب سه هزار و ۷٠٠ برنامه در سطح استان برنامه ریزی شده که روز ۱۱ بهمن همایش بزرگداشت ۹۰ شهید روحانی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha