آمادگی 20 پایگاه امدادی در ایام زمستان در همدان
کد خبر: 4032123
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

آمادگی 20 پایگاه امدادی در ایام زمستان در همدان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از آمادگی 20 پایگاه امدادی در محورهای مواصلاتی استان به‌منظور امدادرسانی در ایام زمستان خبر داد.

علی سنجربیگی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان،علی سنجربیگی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 پایگاه امدادی در محورهای مواصلاتی استان و یک تیم واکنش سریع کوهستانی در استان آماده امدادرسانی در مواقع نیاز هستند، افزود: در هفته گذشته که شاهد برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان بودیم 600 دستگاه خودرو امدادرسانی شدند که طی این فرآیند بیش از سه هزار نفر دچار مشکل شده بودند که خدمات لازم را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه 113 نفر امدادگر در این امر حضور داشتند، یادآور شد: هزار و 548 نفر در محورها و گردنه‌های استان اسکان اضطراری پیدا کردند و بیش از هزار تخته پتو، بیش از هزار بسته انواع کنسرو، 150 بسته غذایی 72 ساعته، 200 بطری آب‌معدنی بیسکوییت و قرص نان در بین این افراد توزیع شد.

سنجربیگی تأکید کرد: در حال حاضر نیز هلال‌احمر استان آماده هر گونه خدمت‌رسانی در صورت بروز حوادث جوی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح‌های مختلف توسط هلال‌احمر در پیشگیری از کرونا اشاره کرد و گفت: امدادگری در اجرای طرح شهید سلیمانی، اجرای طرح حامیان سلامت و ناظران سلامت در ایام انتخابات، اجرای طرح نذر سلامت در ایام محرم و اجرای طرح ایران یاران جوان از جمله طرح‌های هلال‌احمر بوده است.

سنجربیگی تصریح کرد: تاکنون بیش از سه هزار امدادگر در طرح‌های مذکور شرکت کرده‌اند. طرح «ایران، یاران جوان» به‌منظور همکاری با مراکز واکسیناسیون نیز از مهرماه آغاز شده و بیش از هزار امدادگر در آن شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha