برگزاری سی‌و‌ششمین جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و‌ حرفه‌ای گلستان
کد خبر: 4032094
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

برگزاری سی‌و‌ششمین جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و‌ حرفه‌ای گلستان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و‌حرفه‌ای استان گلستان از برگزاری سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه خبر داد.

جشنواره قرآن و عترتعشرت قلندر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و‌حرفه‌ای استان گلستان و دبیراجرایی جشنواره قرآن و عترت در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان از برگزاری سی‌و‌ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه ویژه دانشجویان، کارکنان، مدرسان و اعضای هیئت علمی دانشگاه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره تا روز یکشنبه 10 بهمن‌ماه مهلت دارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و‌ حرفه‌ای استان گلستان و دبیر اجرایی جشنواره قرآن و عترت بیان کرد: آزمون بخش معارفی سی و‌ ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه شامل 9 رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن، آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)، آشنایی با سیره معصومین(ع)، احکام، پرسمان معارفی‌، حفظ موضوعی قرآن‌، سبک زندگی اسلامی ایرانی،  آشنایی با صحیفه‌سجادیه‌، آشنایی با نهج‌البلاغه روز چهارشنبه 13 بهمن‌ماه از ساعت 10 تا 11 صبح از طریق سامانه jfarhangi.tvu.ac.ir  برگزار می‌شود.

قلندر افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند قبل از شروع آزمون اطلاعات صفحه آزمون را بررسی کنند و در صورت وجود هرگونه مشکل در پروفایل و صفحه آزمون در سامانه با شماره تلفن 09112732867  خانم رجب‌پور تماس بگیرند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و‌حرفه‌ای استان گلستان و دبیر اجرایی جشنواره قرآن و عترت با بیان اینکه زمان دقیق مراسم اختتامیه جشنواره متعاقباً اعلام خواهد شد، تصریح کرد: مرحله سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور اردیبهشت ماه سال 1401 برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha