انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد جامعه بدون مرزبندی است
کد خبر: 4031911
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد جامعه بدون مرزبندی است

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای روحانی و طلبه اردبیل انقلاب اسلامی را متعلق به همه آحاد جامعه بدون مرزبندی حزبی، گروهی و جناحی توصیف کرد و گفت: انقلاب ایران برخاسته از اصالت مردمی است.

میثم فیاضی سپاهبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم فیاضی، رئیس ستاد بزرگداشت شهدای روحانی و طلبه اردبیل، هفتم بهمن‌ماه در اردبیل، اظهار کرد: انقلاب ایران برخلاف سایر انقلاب‌ها نظیر کبیر فرانسه، برخاسته از اصالت مردمی است و پشتوانه این نظام زمینه‌ساز دوام و قوام آن است.

وی از این انقلاب به عنوان شجره طیبه یاد کرد و گفت: اصل این درخت مردم‌سالاری دینی و شاخ و برگ آن نیز حضور و پشتیبانی مردم در صحنه‌های مختلف است تا برخلاف سایر انقلاب‌ها، جمهوری اسلامی ایران دوام واقعی داشته باشد و در کنار همه اقشار علما و روحانیون نیز نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند.

فیاضی انقلاب اسلامی را متعلق به همه آحاد جامعه بدون مرزبندی حزبی، گروهی و جناحی توصیف کرد و افزود: در سطح کشور ۴ هزار شهید روحانی وجود دارد که کنگره بزرگداشت این شهدا اول اسفندماه در قم برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از برگزاری این کنگره سراسری در استان اردبیل، یادواره ۳۸ شهید روحانی در قالب همایش استانی روحانیت، بصیرت سیاسی و انقلابی با شعار «از حجره تا سنگر» برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام فیاضی اضافه کرد: شهدا از جایگاه عظیمی در قرآن و مکتب اسلام برخوردار هستند و این جایگاه در طول تاریخ مورد غضب دشمنان اسلام قرار گرفته به طوری که در این مقطع نیز استکبار جهانی درصدد ضربه زدن به اهداف فرهنگی است.

انتهای پیام
captcha