امنیت کنونی کشور دستاورد مهم انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4031907
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

امنیت کنونی کشور دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: دستاورد مهم انقلاب اسلامی، امنیت کنونی حاکم بر کشور بوده که آن را نیز مدیون شهدا و جانفشانی آنان در دفاع از کشور هستیم.

رضا قاسمیان استانداریبه گزارش ایکنا از اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، هفتم بهمن‌ماه، در مراسم سالروز قیام مردم شهرستان خلخال، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته همواره در تلاش برای تضعیف قدرت ایران اسلامی داشتند و با ابزارهای مختلف درصدد تقویت ناامیدی در جامعه بوده‌اند، اما ملت بصیر ایران گرفتار توطئه خصمانه استکبار جهانی نخواهند شد.

وی افزود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، امنیت کنونی حاکم بر کشور بوده که آن را نیز مدیون شهدا و جانفشانی آنان در دفاع از کشور هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، بیان کرد: شهید مظفر عزیزی اولین شهید شهرستان خلخال در انقلاب اسلامی بوده و این شهید والامقام نه تنها افتخار خلخال بلکه افتخاری برای کشور در راستای تحقق اهداف عالیه نظام است. 

قاسمیان با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر کشور پس از انقلاب اسلامی، عنوان کرد: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در طول سالیان گذشته بسیار مناسب بوده و اکنون بزرگترین مشکل نظام سلطه همین اقتدار و بالندگی کشورمان ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

انتهای پیام
captcha