اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم «شکوه مادری» در البرز
کد خبر: 4031600
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم «شکوه مادری» در البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز بیان کرد: طرح سه‌شنبه‌های تکریم با عنوان «شکوه مادری» و با هدف تجلیل از مادران شهیدپرور، مسجدی و فعال در مساجد استان البرز اجرا می‌شود.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: طرح سه‌شنبه‌های تکریم امسال در تداوم طرح سال گذشته با هدف تجلیل از مادران شهدا و معرفی مادران اسوه و الگوی استان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح سه‌شنبه‌های تکریم امسال در قالبی متفاوت زمینه شناسایی و معرفی مادران شاخص و تأثیرگذار در مساجد را فراهم کرده است، ادامه داد: این طرح به‌صورت ویژه در پنج مرحله و فراگیر در سراسر استان به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حال اجراست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز بیان کرد: در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شناسایی مورد تکریم قرار می‌گیرند.

شکری یادآور شد: طرح سه‌شنبه‌های تکریم سال گذشته در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha