کتاب خاطرات ۳۸ شهید روحانی استان اردبیل جمع‌آوری شده است
کد خبر: 4030928
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

کتاب خاطرات ۳۸ شهید روحانی استان اردبیل جمع‌آوری شده است

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان اردبیل، با اشاره به ۳۸ شهید روحانی استان، گفت: برگزاری مراسمات و جمع‌آوری کتاب خاطرات شهدا در خصوص شهدا و ایثارگران طلبه و روحانی استان اردبیل انجام شده است.

شهدای روحانیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شهبازی، مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان اردبیل، چهارم بهمن‌ماه در اردبیل، اظهار کرد: طی سال جاری در نهادهای مختلف مثل نیروی انتظامی ۵۰ نفر طلبه برای جذب در کلانتری‌های استان اردبیل معرفی و ۱۸ طلبه در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرده و در فرآیند استخدام هستند.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان اردبیل، گفت: حدود ۴۲۷ طلبه بومی ساکن استان اردبیل وجود دارد و آمادگی برای میزبانی از طلاب حوزه‌های علمیه جهت برگزاری دوره با توجه به آب و هوای مناسب وجود دارد.

شهبازی، با اشاره به ۳۸ شهید روحانی در استان اردبیل، عنوان کرد: در خصوص شهدا و ایثارگران طلبه و روحانی استان اردبیل چندین مراسم و چند کتاب خاطرات شهدا جمع‌آوری و تدوین شد.

وی، با اشاره به برگزاری اردوهای درون استانی با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، ادامه داد: به دلیل واکسیناسیون عمومی و کاهش تعداد مبتلایان برنامه‌ریزی برای اردوی برونی استانی انجام شده و در صورت فراهم بودن شرایط برگزار خواهد شد.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان اردبیل، به تعیین وضعیت نظام وظیفه تمامی پذیرفته شدگان سال جاری، اشاره و افزود: این مسئله باعث شد در صدور کد طلبگی مشکلی ایجاد نشود و تسریع لازم در این زمینه صورت گیرد.

شهبازی، به اعزام ۴۰ طلبه امریه به نهادهای مختلف استان اردبیل اشاره و ادامه داد: آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، سپاه پاسداران انقلاب، دانشگاه و نیروی انتظامی از جمله محل‌های اعزام طلاب بوده است.

وی عنوان کرد: با مجموعه‌ای از خیرین استان اردبیل در قالب مؤسسه‌ای به نام میثاق ارتباط وجود دارد و تحت نظر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه فعالیت دارد و به وسیله این ظرفیت حمایت‌های لازم از طلاب انجام می‌یابد.

انتهای پیام
captcha