بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه مسئولان باشد
کد خبر: 4029688
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه مسئولان باشد

امام‌جمعه آرادان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان نقشه راه و با تلاش همه دست‌اندرکاران اجرایی شود چرا که راهگشا و ضامن پیشرفت ایران اسلامی خواهد بود.

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه مسئولان باشد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، امام‌جمعه آرادان، شب گذشته، 28 دی در نشست پیرامون برنامه‌های دهه فجر آرادان با بیان اینکه اکنون دشمن روی نظام باورها کار می‌کند گفت: دهه فجر امسال مناسبت خاصی است و برنامه‌های این ایام در مقابله با جنگ ادراکی تهیه و اجرایی شود.

وی ادامه داد: طی ۴۳ سال از انقلاب را پشت سر می‌گذاریم و به معنای این است که ۴۳ ساله‌های ما انقلاب را ندیده‌اند وظیفه‌ماست که خدمات انقلاب را تبیین کنیم و وضعیت قبل از انقلاب را نیز بازخوانی کنیم.

امام‌جمعه آرادان به تقارن هفته اول بهمن ماه با بزرگداشت روز زن و مقام مادر بر لزوم برگزاری جشن‌های متناسب در این ایام تأکید کرد و افزود: باید در راستای گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز میلاد حضرت امام خمینی(ره) از تمامی توان و ظرفیت موجود در جهت پاسداشت هفته مقام مادر و روز زن استفاده کنیم.

شریفی‌نیا با بیان اینکه مهمترین عرصه جهاد سخنرانان و مسئولان در شرایط کنونی دمیدن روح نشاط و امید در جامعه، تبیین و روشنگری گفتمان امامین انقلاب اسلامی است و اقدام در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است، متذکر شد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک پیام و سخنرانی معمولی نیست، بلکه سند بالادستی نظام است که بر پایه نظریه انقلابی نگاشته شده و باید به صورت کاربردی با آن رفتار شود. این بیانیه به عنوان چراغ راه باید نصب‌العین قرار گیرد و تبدیل به فعالیت‌های فرهنگی و گفتمان جامعه شود.

به گفته وی بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان نقشه راه، با تلاش همه دست‌اندرکاران اجرایی شود چرا که راهگشا و ضامن پیشرفت ایران اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha