۳۰ دی‌ماه؛ آخرین مهلت برای ثبت‌نام در جشن «شده ام ۹ ساله»
کد خبر: 4028806
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷

۳۰ دی‌ماه؛ آخرین مهلت برای ثبت‌نام در جشن «شده ام ۹ ساله»

۳۰ دی‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام حضوری جشن عبادت «شده‌ام 9 ساله» آستان مقدس حضرت معصومه(س) ویژه مدارس، مناطق و دختران ۹ ساله قمی است.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همه ساله برای دختران ۹ ساله و تازه مکلف شده مراسم جشن تکلیف را با عنوان «شده‌ام ۹ ساله» با همکاری مدرسه‌ها و آموزش پرورش برگزار می‌کند.

کارشناسان امور فرهنگی خواهران با افتتاح کانال «شده‌ام ۹ ساله» ضمن برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، احکام مربوط به نماز، روزه، حجاب، عفاف و احکام تقلید را به دختران نومکلف آموزش دهند.

این جشن در سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کرونایی به صورت مجازی در سطح ملی برگزار شد و در سال جاری ضمن افتتاح کانال «شده‌ام ۹ ساله» مراسم جشن «شده‌ام ۹ ساله» به صورت حضوری و محدود برای دختران نومکلف قمی برگزار می‌شود.

ظرفیت پذیرش جشن عبادت به صورت حضوری در سال جاری به دلیل محدودیت‌های کرونایی حدود ۴۰۰ نفر بوده و اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در این جشن ثبت‌نام کنند.

پذیرش دانش آموزان مدارس و مناطق در این مراسم جشن به صورت حضوری و گروهی ممکن بوده و در صورت ثبت‌نام گروهی مراسم جشن عبادت برای دانش آموزان هر مدرسه به صورت گروهی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و گرفتن دعوت‌نامه باید از ۲۷ تا ۳۰ دی ماه همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ می‌توانند به صحن صاحب الزمان(عج)، روبروی کفشداری۱۲، طبقه بالا، امورفرهنگی خواهران مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، دختران علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال «شده‌ام ۹ ساله» به آدرس اینترنتی shodeam9saleh@ در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha