برگزاری مسابقه کتابخوانی «نسیم هدایت» در البرز
کد خبر: 4028752
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

برگزاری مسابقه کتابخوانی «نسیم هدایت» در البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و به‌منظور ترویج فرهنگ امر به‌معروف و نهی از منکر، مسابقه کتابخوانی «نسیم هدایت» در استان برگزار می‌شود.

ناصر مقدم مدیرکل ارشاد البرز

به گزارش ایکنا از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، 25 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و به‌منظور ترویج فرهنگ امر به‌ معروف و نهی از منکر، مسابقه کتابخوانی «نسیم هدایت» از کتاب امر به معروف و نهی از منکر به نویسندگی سیدحسن اسلامی اردکانی با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری فانوس ادب البرز و مؤسسه فرهنگی هنری سپهر مهر و ماه برگزار و جوایز ارزنده‌ای به نفرات برگزیده اهدا می‌شود.

وی افزود: متأسفانه فلسفه و چگونگی اجرای برخی از احکام و وظایف دینی آن‌طور که شایسته و لازم است در جامعه تبیین نشده و باید چیستی و کارکرد این فرایض را برای نسل‌های مختلف جامعه، تبیین کنیم که از جمله مهمترین این فرایض، فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر است.

این مسئول بیان کرد: طبعاً فلسفه امر به معروف و نهی از منکر، برگرفته از اهمیت به سرنوشت و محبت به خود و دیگران است و اهتمام به اجرای آن، ضامن سلامت و مایه نجات جامعه است.

مقدم با اشاره به اینکه علاقه‌مندان از 25 دی تا 15 بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند، گفت: شرکت‌کنندگان ضمن دریافت فایل کتاب باید پاسخ سؤالات را به دبیرخانه مسابقه واقع در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ارسال کنند.

این مسئول تصریح کرد: همچنین آنها می‌توانند مشخصات خود(نام و نام خانوادگی، کد ملی) به‌همراه عنوان مسابقه و پاسخ صحیح که در مجموع یک عدد 12 رقمی می‌شود را از چپ به راست به شماره واتساپ دبیرخانه مسابقه کتابخوانی(09332801511) ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز alborz.farhang.gov.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های 09332801511 -53 – 02632563150 داخلی 113 تماس بگیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز توضیح داد: مراسم اختتامیه و قرعه‌کشی این مسابقه کتابخوانی، 24 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha