اجرای ۶۵ برنامه در هفته قرآن و عترت آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4028694
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

اجرای ۶۵ برنامه در هفته قرآن و عترت آذربایجان‌غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: امسال به مناسبت هفته قرآن و عترت بیش از ۶۵ عنوان برنامه در اسفند ماه در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربیعیلرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سومین هفته قرآن و عترت استان هم‌زمان با عید مبعث پیامبر اکرم (ص) از ۱۰ تا ۱۶ اسفند با همکاری معاونت قرآن و عترت دفتر تبلیغ و ترویج اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال به مناسبت هفته قرآن و عترت بیش از ۶۵ عنوان برنامه در اسفند در سطح استان برگزار می‌شود.

نوروزی بیان کرد: نشست کارگروه‌های دینی، تربیتی، آموزشی و هنری، کرسی‌های تلاوت قرآن کریم، نمایشگاه قرآن و عترت به مدت یک هفته و اکران فیلم‌های قرآنی در سینماها و مکان‌های عمومی از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی ادامه داد: اجرای نمایش‌های خیابانی، برگزاری مسابقات قرآن، سرود، نغمات قرآنی خواهران و برادران، تجلیل از قاریان، حافظان، خادمان، اساتید قرآنی، یادواره شهدای قرآنی، برگزاری جشنواره‌های قرآنی، هنری و رسانه‌ای و برگزاری مسابقه کتابخوانی و زنگ انشا از سایر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha