ایجاد هم‌افزایی بین نمایندگان و مسئولان راهکار مهم توسعه اردبیل است
کد خبر: 4028645
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

ایجاد هم‌افزایی بین نمایندگان و مسئولان راهکار مهم توسعه اردبیل است

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل، گفت: تاکید بر ضرورت وحدت نمایندگان استان، اهمیت ایجاد فهم مشترک و هم‌افزایی بین نمایندگان و مسئولین استان، مطالبه مسائل مهم و اساسی مرتبط با پیشرفت و توسعه استان است.

شورای ائتلافبه گزارش ایکنا از اردبیل، میرفخرالدین زاهد، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل، 25 دی‌ماه، در دیدار با با نمایندگان مرکز استان اردبیل، اظهار کرد: دیدارهای شورای ائتلاف با نمایندگان استان در دو قالب اعضای شورای استان یا شهرستان مربوطه و اعضای هیئت رئیسه استان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل ادامه داد: تاکید بر ضرورت وحدت نمایندگان استان، اهمیت ایجاد فهم مشترک و هم‌افزایی بین نمایندگان و مسئولین استان، مطالبه مسائل مهم و اساسی مرتبط با پیشرفت و توسعه استان و شهرستان‌ها و ضرورت اصلاح و ترمیم مدیریت‌های ارشد و میانی استان و شهرستان‌ها محور بحث‌های اخیر بود.

وی، با بیان اینکه نمی‌توان اختلاف سلیقه‌ها را به عنوان اختلاف قلمداد کرد، ادامه داد: اعضای مجمع نمایندگان استان همدل و متفق عزم جدی و راسخ برای یاری دولت در استان و کشور دارند و همه تلاش‌های خود را در این زمینه به کار بسته‌اند تا مشکلات مردم برطرف شود.

زاهد، با بیان اینکه مواردی که نمایندگان استان در حوزه تغییر و تحولات مدیریتی پیگیری می‌کنند به عنوان مطالبه نیروهای انقلابی است نه مسائل شخصی آنها، ادامه داد: در طول دو سال اخیر قاطبه نیروهای انقلابی استان و شهرستان‌ها تغییرات مدیریتی را به عنوان یک راهکار مهم برای تحول در سطح استان از نمایندگان مطالبه کرده‌اند و این دغدغه‌ها از سوی نمایندگان در حال پیگیری است و ممکن است در راستای تحقق خواسته‌های عمومی نیروهای انقلابی موانعی نیز به وجود آید که تلاش برای رفع آنها، تنش هایی را نیز به وجود آورد.

زاهد گفت: شورای ائتلاف از همه نمایندگان استان درخواست کرده که لیست نیروهای مدنظر خود را برای بررسی و پیگیری بهره‌گیری از توان مدیریتی آنها ارائه کنند، اما قاطبه آنها اعلام کردند هر نیروی که مدنظر و مورد تایید شورای ائتلاف باشد مورد حمایت ما نیز خواهد بود که این نشان می‌دهد نمایندگان استان هیچ پیگیری شخصی در حوزه تغییرات مدیریتی ندارند.

وی گفت: از مجموع مذاکرات حضوری دیروز با نیکزاد و موسوی و مذاکرات تلفنی با سایر نمایندگان استان، راهکار مناسبی برای پیگیری و ایجاد فهم مشترک بین مجمع نمایندگان و نیروهای انقلاب با نماینده عالی دولت در روند تغییرات مدیریتی در حال احصاء است که اوایل هفته آینده نهایی و تقدیم استاندار اردبیل خواهد شد.

زاهد، به ضرورت همدلی همه نیروهای انقلاب در این برهه حساس تاکید کرد و ادامه داد: معیشت مردم اولویت اصلی ماست و نماینده عالی دولت و همه نمایندگان استان را در راستای کمک به حل معضلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی همراهی و حمایت می‌کنیم و باور داریم جریانی تلاش دارد تا موفقیت‌های دولت و مجلس انقلابی را در عرصه‌های مختلف با طرح مسائل حاشیه‌ای، تحت تاثیر قرار دهد.

وی گفت: بیش از 15 هزار نیروی انقلابی توسط شورای ائتلاف در سطح استان و شهرستان‌ها به صورت رسمی ساماندهی شده‌اند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد به 30 هزار نفر خواهد رسید و با یاری خداوند متعال، فصل جدیدی از خدمت و تحول توسط نیروهای مردمی و جهادی در استان رقم می‌خورد.

انتهای پیام
captcha